czwartek, 5 listopada 2015

Przyjemny napar odprężający

Moi kochani! 
Bardzo serdecznie witam Was w listopadzie! Mam nadzieję, że tegoroczna jesień jest dla Was cudownym czasem. Mnie niestety ostatnio biorą jakieś smutki, a co za tym idzie, nie jestem w stanie się wyciszyć, a przecież podstawą dobrego piąteczku jest relaksik, dlatego też poszukałam tu i ówdzie i znalazłam mieszankę odprężającą idealną. 





Potrzebujemy: 
• torebeczkę liści melisy
• torebeczkę rumianku
• łyżeczkę lawendy (dostaniecie w sklepie ekologicznym) 






Wszystko mieszamy i zalewamy wrządkiem. Trzymamy 3 minutki, na koniec słodzimy miodem. 
Mam nadzieję, że to Wam pomoże, bo mało jest dobrych sposobów na odprężenie, a dla mnie to właśnie jest odkrycie! 
Trzymajcie się ciepło!
Łucja 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz