środa, 28 października 2015

Jesienna gama kolorów, czyli listopadowe inspiracje

Nie jest to chyba niczym dziwnym, że zgodnie z porą roku zmienia się nieco kolorystyka naszych ubrań. Każdy ma jakieś swoje ulubione kolory, które będzie nosił niezależnie od pory roku, ja mam tak z kolorem czarnym. Jednak jesienią częściej niż w innych porach roku decyduję się na brąz. Moim zdaniem dobrze jest mieć taką wypracowaną gamę kolorystyczną, bo ułatwia to robienie zakupów; potem po prostu wszystkie rzeczy nam do siebie pasują :) Gama ta tyczy się oczywiście nie tylko ubrań, ale np. wystroju pokoju, makijażu etc. Tak wygląda moja jesienna gama:
Bardzo klasyczna. Od lewej jadąc mamy karmelowy brąz, czerń, szary, bordowy, popielaty i granatowy. Oczywiście nie jest tak, że są to jedyne kolory jakie noszę jesienią, ale po prostu przewijają mi się najcześciej w każdym możliwym miejscu. 
Myślę, że takie zestawianie sobie kolorów to fajna sprawa, pomaga zrobić rekonesans tego co jest nam potrzebne a co nie,


Powyżej 3 najwspanialsze jesienne swetry i niezastąpiony puder z Paese.




A tutaj dwa outfity na zimny jesienny dzień:
1) kurtka pilotka, niebieski sweter w norweski wzór i szalik w podobnym wzorze, jasne jeansy i martensy
2) oversizowy kraciasty wełniany płaszcz, duży kocowaty szalik w kratkę, czarne spodnie i czarne buty na koturnie

I na koniec fantastyczna matowa szminka z Golden Rose. 

Mam nadzieję, że jesteście chociaż trochę zainspirowani i pełni pomysłów na jesienne outfity, dodatki i wasze własne gamy kolorystyczne :)
Do następnego posta
Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz